اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء

Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza’

“Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

Wednesday 9 November 2011

Rindunyaaa......

Assalamualaikum / Salam sejahtera semua...

Salam hari Khamis....kejap je...esok da jumpa semula hari Jumaat..... 
Rrindunya dengan kwn2 FB n Bloger, lama saya bukak blog ni....
Bukan x ingat nk bukak blog n update entry baru...tapi kesibukan dengan urusan2
lain yg menyebbkan kekangan masa nk update entry ni almaklumlah saya sibuk dengan
menguruskan anak2 pegi balik sekolah, kt rumah, tuisyen, weekend wife, kerjaya n Insyaallah
dengan bussiness Halal Food saya yg tengah galak ke pasaran sekarang ni....
Nanti ada masa saya post entry pasal biss saya ni tuk di kongsi....

ok la...sebelum saya teruskan bagi saya peluang menyapu dulu habuk n sampah sarap yg ada kt 
blog saya ni....da nak beshennn dah ni....manyak habuk OOoooo...:)

No comments: