اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء

Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza’

“Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

Tuesday 2 August 2011

Assalamualaikum....;)


Ya Allah lama nye saya tak up date blog saya ni...pelbagai perkara yang berlaku...nanti bile ada masa saya akan update n share bersama k.....kalau ikutkan x sabar nak share tp saya perlu tunaikan tanggung jawab dulu sebagai pekerja.....jangan risau walau pun lambat saya akan kongsi juga....

Hhhaaacchhuuummmm......adoi nikmat betul bersin ni.....Alhamdulillah....dah banyak habuk sana sini dah kat page ni kan....n sawang pun bakat ada dah nampaknya.....

Alhamdulillah dah masuk hari yang ketiga dah kita berpuasa....macam mana dengan anak2 you all puasa x?...hemmm dari kecik nilah kite nk latih puasa...bab bangun sahur tulah yang paling dia orang x suka...sebab kene bangun masa tengah lene tidur....bile x sahur takut letih pulak x ada tenaga nnt....kesian...memang kesian...tapi inilah tuntutan agama yang wajib kita sebagai ibu bapa perlu mendidik sedari awal lagi....

Ok untuk pembukaan semula entry saya hari ni cukuplah dulu nanti ada masa saya corat coret lagi kat sini k...


No comments: